တခါတရံမှာ တစ်စုံတစ်ယောက်ကို Email ပို့ရင်း Information တွေနဲ့ reply တခု ရဖို့စောင့်ရတာ ကြာလွန်းတယ်လို့ တွေးမိတတ်ကြပါတယ်။ စိတ်ရှုပ်ဖို့ကောင်းတာမှန်ပေမယ့် တဖက်လူရဲ့ အခြေအနေတွေကို နားလည်ပေးသင့်ပြီး Reply မပြန်တော့ဘူးဆိုပြီး စိတ်ဆိုးလိုက်တာမျိုးကို တက်နိုင်သမျှရှောင်ကျဉ်သင့် ပါတယ်။
Virtual meeting တွေနဲ့ Digital Working Culture ကိုပြောင်းလာတဲ့ခေတ်မှာ လူတိုင်းက Tech Trend တွေကို Catch up လုပ်နေရပါတယ်။ များပြားလှတဲ့ Email တွေနဲ့ Meeting တွေကြားမှာ Digital fatigue ဖြစ်တတ်တာမျိုးနဲ့ မတော်တဆမမြင်တာမျိုးတွေလဲဖြစ်နိုင်ပါတယ်။ အဲ့ဒီအတွက် Email ပို့တော့မယ်ဆိုရင် Subject Line မှာ Following up, Checking in ဆိုတာမျိုးတွေကို တက်နိုင်သမျှ ရှောင်ရှားသင့်ပါတယ်။ တဖက်က Email လက်ခံသူလဲသူရဲ့နှောင့်နှေးနေတဲ့ Email Reply တွေ အတွက်အားနားမှုလျော့နည်းအောင် ကူညီရာလဲရောက်ပါတယ်။ အဲ့ဒီစကားလုံးတွေအစား Next Steps on ….., Project Question on ….. အစရှိတာတွေကို အသုံးပြုသင့်ပါတယ်။
Email အရေးအသား Tone တွေပေါ်မှာလဲဂရုပြုသင့်ပါတယ်။ Research တွေအရ Email မှာ အပြုသဘောဆောင်တဲ့ စကားတွေထည့်သုံးတာဟာ.. 10 % နှင့် 15 % အထက် Reply အမြန်ရစေပါတယ်။ အဲ့ဒီအတွက်ကြောင့် Friendly ဖြစ်ပြီး ယဉ်ကျေးတဲ့အသုံးအနှုန်းတွေနဲ့ အတူ တိကျသော၊ ရှင်းလင်းသော မေးမြန်းချက်များ နှင့်အတူ Email ရေးသားသင့်ပါတယ်။ Reply နောက်ကျနေတဲ့တဖက်ကလူလဲ ကျွန်တော်တို့အပေါ်အားတုံ့အားနားနဲ့ မျက်နှာပူနေစရာမလိုပဲ Reply ပြန်နိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။
အခုပြောပြသွားတဲ့ အချက်လေးတွေအပြင် အဆက်အသွယ်မရတာမျိုး၊ Email တွေလွတ်သွားတာမျိုးတွေ မဖြစ်အောင် ကောင်းမွန်တဲ့ အင်တာနက် Service Provider ရွေးချယ်မှုကလဲ အရေးကြီးပါတယ်။ အကောင်းဆုံး စိတ်အချရဆုံး နဲ့ လိုင်းပျက်တောက်မှုမရှိတဲ့ GlobalNet ရဲ့ သီးသန့် တည်ဆောက်ထားတဲ့ လုပ်ငန်းသုံး Dedicated အင်တာနက် နှင့် advanced နည်းပညာ ဝန်ဆောင်မှု များကို ရွေးချယ် အသုံးပြုခြင်းဖြင့် လုပ်ငန်းများ ပိုမိုတိုးတက် အဆင်ပြေလာစေမှာ ဖြစ်ပါတယ်။
#GlobalNet_Myanmar #GlobalNet