အဆင့် (၁) Customer ဘက်က မိမိ ရွေးချယ်ထားတဲ့ Service Plan (Bandwidth) နှင့် မိမိရဲ့ Data & Device Usage Balance ဖြစ်ရဲ့လား၊ မိမိယူထားတဲ့ Bandwidth ထက် Data & Device Usage အသုံးများ တာလား စစ်ဆေးပေးရန်၊
အဆင့် (၂) Bandwidth နဲ့လဲ Balance ဖြစ်ရဲ့သားနဲ့ သုံးရတာ အဆင်မပြေမှုများရှိခဲ့ပါက
- Restart your computer
- Restart your Router/ Modem
- Reduce your device/user reliance
အဆင့် (၃) တပ်ဆင်ခဲ့စဥ်က လွဲပေးခဲ့သော IP Address အား Testing ပြုလုပ်မည့် Computer တွင် ထည့်သွင်း၍ Media Converter အထွက်မှ တိုက်ရိုက်စမ်းပေးခြင်းတို့ကိုပြုလုပ်ခြင်းဖြင့် Connection Unavailable ကို ဖြေရှင်းနိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။
အခြားနည်းလမ်း (၁) :
https://www.globalnet.com.mm/globalnet-dia-plan/
အခြားနည်းလမ်း (၂) :
https://www.youtube.com/watch?v=OQO_dK4g6a0